Prekių grąžinimas

1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), vadovaudamasis Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo dokumentą. ir įvesti užsakymo kodą, kuris nurodytas užsakymo pakavimo lape. Neįvedus grąžinimo kodo patvirtinti prekių grąžinimo akto galimybės nėra.

3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. Grąžinama kokybiška prekė (per 30 dienų) turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
3.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
3.7. Prekių grąžinimo paslaugos kaina siunčiant:

Ozo Fashion parduotuvėje Vilniuje, Jeronimo Ralio g 6 – 102, Vilnius, LT08356 (nemokamas);
per LP Express paštomatą: 1,50 Eur;
per Omniva paštomatą: 1,50 Eur;

Pirkėjui grąžinant kokybišką prekę, jos grąžinimo išlaidos bus išskaičiuotos iš grąžinamos sumos. Tuo atveju, jei grąžinama nekokybiška prekė, prekės grąžinimo išlaidos apmokamos Pardavėjo.

3.8. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška – tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą);

3.9. Kai prekė grąžinama remiantis 4 punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.
Jeigu yra grąžinama nekokybiška prekė, klientui grąžinimas nekainuoja – šias išlaidas padengia Pardavėjas.

4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu;

5. Pinigai už grąžintas prekes gali būti grąžinami grynaisiais pinigais grąžinant prekes Ozo Fashion parduotuveje J. Ralio g. 6, Vilniuje ir tik tuo atveju, jei šiuo būdu buvo apmokėtas užsakymas), banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių išsiuntimo dienos.

Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.

6. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. Atsižvelgdami į tai, tuo atveju, jei pasirinkote ne pigiausią pristatymo būdą (per Omniva, LP Express paštomatus), grąžinant kokybišką prekę, Jums nebus grąžinamos papildomos išlaidos, susidariusios dėl to, kad pasirinkote kitą negu pasiūlytas pigiausias pristatymo būdas. Vartotojui grąžinus tik dalį užsakytų prekių, kai pristatymo mokestis užsakymui taikomas vienodas (nepriklausomai nuo kiekio ar svorio), prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.

7. Visas netikusias prekes galima grąžinti atsižvelgiant į prekę, pagal nustatytą LR įstatymų nustatytą tvarką per 14 dienų. Apie prekės netinkamumą ir norą grąžinti prašome susisiekti info@ozofashion.lt arba
8 61614043

8. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Susikurkite savo stilių naujam sezonui!

Naujienomis papildytas prekių asortimentas!
Sekite mus:
Į viršų
Jūsų krepšelis 0